Monday 5 November 2018

Zinc Plus: Penyokong Metabolik Semulajadi



Dulu Zinc Complex. Sekarang Zinc Plus dengan formula yang baru. Lebih memberikan kesan kepada kesihatan.

ZINC adalah mineral surih yang dijumpai hampir di dalam setiap sel badan dan komponen di dalam lebih daripada 200 enzim. Sebagai sebahagian daripada tindak balas enzim, ZINC terlibat dalam pelbagai aktiviti biokimia termasuk pencernaan protein, metabolisme asid amino, penghasilan tenaga, metabolisme tulang, penggunaan vitamin A, penghasilan hormon.



ZINC sangat penting dalam mengekalkan fungsi badan yang betul, menyokong pertumbuhan sel untuk rambut, kuku, kulit yang sihat mempromosikan kesihatan tubuh.

Tahukah Anda?
ZINC gluconate adalah salah satu bentuk ZINC chelated terbaik. Ia lebih mudah diserap oleh badan.

Keistimewaan Shaklee

- Satu tablet membekalkan 100% nilai harian (15 mg) yang diperlukan untuk ZINC.
- Dirumuskan dengan zinc gluconate dengan kadar penyerapan yang tinggi.
- Zinc Plus Shaklee dirumuskan dengan zinc gluconate yang berasaskan tumbuhan – fermentasi glukosa dari jagung. Ini buatkan ia kurang rasa logam, pedar dan pahit.
- Berbanding dengan zinc sintetik, zinc gluconate serap lebih bagus, dengan kadar penyerapan yang tinggi dalam badan kita – hampir 70%.
- Perbezaan antara Zinc Plus dengan Zinc Complex sebelum ini, Zinc Plus dirumuskan tanpa alfalfa.

Saiz Hidangan: 1 Tablet (689.00 mg)
No. Pendaftaran KKM: MAL18016152NC

HARGA RM56.25 (120 BIJI)



Zinc dan Lelaki


Zink sangat memberi kesan kepada kesuburan, sperma yang sihat, nafsu seks dan kesihatan seksual untuk jangka masa panjang.

Para saintis di Wayne State University School of Medicine in Michigan membuat kajian tentang kesan zink pada tahap testosteron pada lelaki antara umur 20 dan 80 tahun. 

Kajian ini mendedahkan bahawa orang-orang muda yang pengambilan zink secara sedikit selama 20 minggu mengalami penurunan testosteron, manakala lelaki tua yang rendah zink mengambil makanan tambahan zink untuk enam bulan mengalami peningkatan dalam pengeluaran testosteron.




* Produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.
** Ini adalah iklan produk suplemen.

Whatsapp 013-3727.508
Abang Pengedar Shaklee

Pengedar Shaklee Klang : Pengedar Shaklee Shah Alam : Pengedar Shaklee Setia Alam : Pengedar Shaklee Kapar : Pengedar Shaklee Meru

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...