Tuesday 5 June 2018

Suplemen Yang Berdaftar Dengan KKM Untuk Lelaki




Suplemen Untuk Lelaki - Anda mencari suplemen yang dijamin selamat? Mudah sahaja, pastikan suplemen itu berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Di mana anda ingin mendapatkannya?


Saya ada untuk membantu anda. Saya membantu para lelaki untuk mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda.

Saya adalah pengedar produk Shaklee. Produk Shaklee dijamin selamat, berkesan dan bersumberkan dari alam semula jadi.

Produk Shaklee adalah produk yang berdaftar dengan KKM. Anda tidak perlu risau.



Syarikat Shaklee sangat menitik beratkan perkara ini.

Shaklee sudah berada di pasaran lebih daripada 60 tahun dan telah membantu jutaan orang untuk meningkatkan dan mengekalkan kesihatan.

Terus hubungi saya untuk khidmat nasihat produk.

Bagi yang tinggal di kawasan Lembah Klang sama ada di Klang, Shah Alam, Kelana Jaya, Subang Jaya, Kuala Lumpur, dan kawasan yang berhampiran, saya bersedia untuk terus menghantar ke tangan anda.

Whatsapp 013-3727.508
Abang Pengedar Shaklee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...