Tuesday 8 March 2016

Minuman Protein Dengan 9 Asid Amino Perlu




Protein. Semua orang memerlukan protein setiap hari untuk tenaga. Protein membentuk struktur asas fizikal kita iaitu otot, organ, kelenjar, tulang dan gigi. Kompenan protein juga diperlukan oleh tubuh untuk sistesis DNA, hormon, neurokimia, biokimia dan lain-lain. Unsur terpenting di dalam protein adalah asid amino perlu. 


ESP Sebagai Sumber Protein Dengan 9 Asid Amino Perlu


ESP mengandung kesemua 9 asid amino perlu. Asid amino ini tidak boleh dihasilkan oleh tubuh dan perlu diambil melalui diet harian.

1 hidangan ESP boleh membekalkan:

- Histidine: 340mg
- Isoleucine: 630mg
- Leucine: 1160mg
- Lysine: 890mg
- Methionine: 180mg
- Phenylalanine: 720mg
- Threonine: 520mg
- Tryptophan: 160mg
- Valine: 650mg


ESP - Soy Protein Isolate Powder membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi

ESP Soy Protein Isolate Powder merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.
  • Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung.
  • Membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur.
Berbanding dengan sumber protein seperti daging, telur dan tenusu, ESP mengandungi kandungan lemak yang rendah, tanpa laktosa dan kolesterol. 



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 
DAPATKANNYA SEKARANG.
HARGA RM150 (850G)
HAFID SULAIMAN
Whatsapp 013-3727.508 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...