Sunday 19 June 2016

BASIC H2 - Teman Saya Untuk Membersih



Sebagai bapa, menjadi tanggungjawab saya untuk meminimakan penggunaan bahan kimia yang boleh mengganggu kesihatan anak dan keluarga.

Kita semua tahu bahawa kebanyakan cecair dan serbuk pencuci yang digunakan di kediaman kita mengandungi bahan kimia. Sekalipun ia diuji tidak mendatangkan kesan bahaya yang teruk, namun ia tetap berisiko memberikan kesan terhadap individu. Terutamanya anak-anak.


Kebanyakan cecair pencuci ini ditambah dengan elemen wangian untuk kesegeran, namun ia tidaklah menunjukkan ia adalah bagus.


Cuba anda lihat dan cuba anda hidu pencuci tandas atau pencuci lantai anda. Mungkin sebahagian orang rasa selesa dengan cecair itu. Tapi mungkin ada sebahagian orang yang mungkin tak selesa bahkan jika terkena sedikit pada cecair itu, boleh mendatangkan kesan yang tidak selesa.

Bahkan sebahagiannya boleh mengganggu kesihatan dan pernafasan.

Maka kerana itu, saya memilih BASIC H2 untuk melakukan kerja-kerja pembersihan di rumah.


Saya tidak risau jika anak saya juga terlibat dalam aktiviti membersih kerana saya yakin ia adalah selamat untuk anak-anak.

Mencuci tandas dan bilik air, membersihkan lantai, mengelap cermin tingkat, mencuci longkang, menghilangkan kesan minyak dan kotoran, menghilangkan kesan kotoran degil pada baju, mencuci kereta, mengelap perhiasan dan banyak lagi.

Semuanya saya hanya menggunakan satu pencuci sahaja iaitu BASIC H2.


Anda juga perlukan BASIC H2.

Sebotol hanya RM46 Sahaja. 

Dengan Penggunaan yang sedikit sahaja, memberikan kesan terbaik untuk kerja pembersihan anda.

Rasai kehebatannya.

Jom pakat beli BASIC H2.

BERSIH, SEMULA JADI, BERKESAN, MENJIMATKAN.



Hafid Sulaiman
Whatsapp 013-3727.508
FB Page: Kediaman Impian: Bersih, Sihat, Selamat


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...