Monday 26 September 2016

OmegaGuard: Sayangi Jantung Anda


OmegaGuard Shaklee membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Banyak penyelidikan menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti minyak ikan boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.

Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.

Trigliserida adalah lemak berbentuk kimia yang terdapat di dalam tubuh dan makanan. Paras trigliserida yang rendah dan normal terbukti menyokong kesihatan jantung.

OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi. Melalui kaedah pemprosesan yang digunakan oleh Shaklee, ia dapat menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.
OmegaGuard Shaklee adalah Minyak Ikan Omega-3 Terbaik yang mengandungi rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi.

EPA menyokong kesihatan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.

Dapatkan OmegaGuard Shaklee melalui saya, Pengedar Shaklee.

HARGA RM136 - 90 Softgel
Whatsapp 0 1 3 - 3 7 2 7 5 0 8
Pengedar Shaklee Klang

Pengedar Shaklee Shah Alam
Moga Bermanfaat
Hafid Sulaiman


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...