Wednesday 29 July 2015

Lelaki Pun Nak Kulit Cantik Dan Sihat

mEN FACE


Penampilan luaran sangat penting. Kulit muka yang berjerawat dan kusam mungkin merencatkan penampilan dan keyakinan seseorang. Lelaki pun nak kulit cantik dan sihat. Disebabkan itu, ramai lelaki menjaga kecantikan kulit mereka melalui produk penjagaan kulit seperti pencuci dan pelembap muka.


Banyak pilihan di kedai dan pasaraya. Daripada yang harga bawah RM10 sampailah ada yang mencecah ratusan ringgit. Hanya kualiti yang membezakannya.

Saya sebagai pengedar Shaklee sendiri menggunakan produk pencuci muka Shaklee yang harganya mungkin sedikit mahal. Mungkin mahal kerana ia dari sumber semula jadi yang terbaik dan bebas bahan kimia berbahaya. 

Produk Nutrisi Untuk Kulit





Satu perkara yang mungkin sering diabaikan adalah pemakanan yang sihat. Pemakanan yang sihat membantu menjadikan kulit sihat secara semula jadi. Ramai lelaki yang gagal memenuhi keperluan nutrisi harian terutamanya nutrien yang berkait dengan kesihatan kulit.
Melalui produk Shaklee, terdapat dua produk yang terbaik untuk membantu lelaki mengekalkan kecantikan dan kesihatan kulit.

Vita E Complex


Vita E Complex merupakan supplement yang menggabungkan Vitamin E, Selenium dan Ekstrak biji anggur. 

Vitamin E sangat penting untuk kulit. Ia juga bertindak sebagai antioksidan. Ekstrak biji anggur mengandungi proanthocyanidins iaitu polifenol yang hebat yang mampu melawan radikal bebas yang menyebabkan kulit tidak sihat. 

Ia amat kaya dengan protein terutamanya kalogen menjadikannya sebagai makanan yang paling baik terhadap pembentukan sel dan tisu. Sekaligus ia juga baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan.


Produk Kesihatan Lelaki


Sustained Release Vita C Plus


Semua orang tahu kepentingan Vitamin C terhadap kesihatan dan kecantikan kulit. 

Shaklee mencipta supplement yang hebat di mana setiap tablet yang diambil akan dilepaskan secara perlahan-lahan dan berterusan selama 5 jam. 100mg setiap jam. Maka, teknologi yang diterapkan oleh Shaklee membantu penyerapan yang berkesan oleh tubuh tanpa ada pembaziran.

Vita C ini membekalkan vitamin C yang diekstrak daripada kanji jagung dan mengandungi Biofalvonoid yang membantu tubuh menyerap vitamin C dengan berkesan.

Bioflavonoid mempunyai keupayaan untuk meneutralkan spesies oksigen reaktif dengan mendermakan satu elektron mereka, sekali gus menstabilkan molekul. Ini menjadikan kulit kelihatan sihat dan lebih bertenaga.

Ia boleh mempertahankan kulit daripada kesan kerosakan akibat tekanan, pencemaran, dan juga proses penuaan.
 


KLIK SINI - Untuk Bacaan lanjut.

Produk kesihatan lelaki


Pilihan Terbaik


Produk Shaklee adalah pilihan yang terbaik bagi saya. Ia sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam.

Ia merupakan pilihan terbaik untuk anda jadikan pelengkap kepada hidangan harian anda.
 
SHAKLEE memberikan kehidupan yang lebih sihat untuk setiap insan dan kehidupan yang lebih baik kepada sesiapa jua.

Hafid Sulaiman
WhatsApp 013-3727 508




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...