Monday 23 April 2018

Abang Pengedar Shaklee Klang



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca.

Saya adalah Abang Pengedar Shaklee Klang yang sentiasa bersedia untuk membantu anda mendapatkan produk Shaklee.

Anda yang berada di kawasan Klang dan sekitarnya, saya bersedia untuk terus menghantarnya ke tangan anda tanpa perlu anda menunggu abang pos laju atau kurier lain untuk menghantarnya yang mungkin mengambil masa lebih daripada sehari.

Lebih cepat dan mudah. Sebab abang pengedar Shaklee Klang akan bantu anda.

Hubungi saya terus, pengedar Shaklee Klang dan saya akan bantu anda dengan segera Insyaa Allah.

Abang Pengedar Shaklee Klang sudah menjadi pengedar dan pengamal produk Shaklee sejak 2013. 

Dan jika anda suka mengamalkan produk Shaklee tetapi masih belum mendaftarkan diri sebagai ahli Shaklee, saya cadangkan anda terus sahaja berdaftar sebagai ahli Shaklee.

Banyak keistimewaan menjadi ahli antaranya: 

- Sudah pasti anda akan mendapat harga yang lebih murah berbanding bukan ahli.
- Dapat menikmati promosi yang diadakan oleh pihak Shaklee
- Boleh dapat bonus jika point mencukupi.
- Dapat bantu orang yang anda sayangi seperti ibu ayah dan keluarga untuk dapatkan produk Shaklee
- Tak perlu pening kepala nak cari pengedar Shaklee lain atau survey harga untuk dapatkan harga yang terbaik.

Terus sahaja hubungi saya, pengedar Shaklee Klang untuk info lanjut.

Abang Pengedar Shaklee Klang
No ID Shaklee 946651
Whatsapp 013-3727.508


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...