Thursday 5 April 2018

Saya Cadangkan OsteMatrix Untuk Anda



Ini antara produk suplemen yang sering menjadi permintaan ramai.
 
Sebab apa?
 
Ia sangat membantu seseorang yang ada masalah sakit belakang.
 
Dan jika anda selalu kebas kaki atau tangan, atau sering kali kekejangan, atau pun sakit tumit, sakit urat, sering kali sakit kepala, saya cadangkan OsteMatrix sebagai salah satu makanan tambahan yang anda perlu ambil.
 
Sedikit maklumat tentang OsteMatrix ini.
 
OsteMatrix merupakan produk Shaklee yang membantu anda yang tidak mampu menyediakan keperluan kalsium yang mencukupi di dalam hidangan harian. OsteMatrix merupakan formula unik untuk kekuatan tulang.
 
Mungkin sebahagian daripada kita, disebabkan kesibukan harian dengan tugasan masing, tidak sempat untuk menjaga pemakanan dengan baik dan gaya hidup yang mungkin sedikit tunggang langgang. OsteMatrix sangat membantu memenuhi keperluan harian kita.

OsteMatrix adalah supplement kalsium yang isinya paling seimbang, memastikan kadar penyerapannya adalah 99%. Formulanya unik dibuat daripada mineral semula jadi dan garam mineral. Ia mengandungi kalsium, magnesium, fosfuros, vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron.

Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral. Ini merupakan formula unik yang terbaik bagi anda untuk kekuatan tulang.
 

OsteMatrix – Komprehensif, Terbukti Secara Klinikal dan Mudah Ditelan.


OsteMatrix juga menyediakan satu matriks unit nutrien kritikal termasuk kalsium, vitamin D, magnesium dan banyak lagi untuk membina dan mengekalkan tulang yang kuat.
 

Supplement kesihatan tulang ini, diformulasi khas dengan campuran nutrien binaan tulang berkualiti tinggi bagi meningkatkan daya penyerapan kalsium dan membantu dalam membina tulang dan gigi yang kuat.

  • Membina tulang dan gigi yang kuat.
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal.
  • Membantu pengecutan otot dan pelancaran saraf.
  • Membantu mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan. 
Kita perlu tahu bahawa kalsium diperlukan oleh tubuh kita setiap hari. Bukan hari ini kita dah ambil kalsium, tahun depan pula baru ambil. 

Jadi, kita kena konsisten untuk pastikan tubuh kita sihat.

Ini adalah perkongsian tentang suplemen atau makanan tambahan bukannya ubat.

Jadi, jika anda berminat untuk dapatkan produk ini, boleh terus Whatsapp saya.

Whatsapp 013-3727.508
Abang Jual Shaklee

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...