Monday 30 April 2018

Pengedar Shaklee Rantau Panjang, Klang.



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kepada para lelaki sekalian.

Jika anda sedang mencari produk suplemen kesihatan yang diyakini selamat dan berkualiti, saya cadangkan anda amalkan produk SHAKLEE.
Produk Shaklee berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia.

SHAKLEE menawarkan produk kesihatan lelaki yang membantu lelaki memenuhi keperluan nutrien penting harian disamping membantu meningkatkan dan mengekalkan kesihatan lelaki.

Saya berusaha membantu seramai mungkin lelaki untuk memperbaiki tahap kesihatan mereka.

Jika anda ada masalah kesihatan yang mungkin berkaitan dengan kesihatan tubuh badan lelaki, insyaa Allah, saya sedia membantu memberikan khidmat nasihat dan mencadangkan produk Shaklee yang berkaitan.

Jika anda tinggal di Kampung Rantau Panjang, Klang, Selangor, anda boleh terus dapatkan produk daripada saya.

Sama ada anda tinggal di Jalan Palembang, Jalan Genting, Jalan Rantau Panjang, Jalan Haji Musran, Jalan Tirmidhi, Jalan Sungai Saim, Jalan Bakti, Jalan Othman Baru, Jalan Othman Lama, saya sedia membantu anda untuk dapatkan produk Shaklee.

Atau mungkin anda berada di sekitar Klang, Meru, Setia Alam, Shah Alam, Kapar, Bukit Raja, Bukit Tinggi, Bandar Botanik, dan kawasan berhampiran, anda juga boleh hubungi saya untuk penghantaran terus ke tangan anda.

Sila jalan-jalan di blog saya ini untuk info tentang kesihatan lelaki dan produk Shaklee untuk lelaki.

Abang Pengedar Shaklee Rantau Panjang, Klang.

Whatsapp 013-3727.508

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...