Thursday 23 April 2015

Anda Inginkan Produk Kesihatan Lelaki?



Masa terus berlalu. Azam tahun ini, anda ingin menjadi lebih sihat disebabkan banyak faktor persekitaran. Namun anda masih lagi belum bertemu dengan suatu produk yang unggul dan terbaik bukan sahaja untuk anda tapi seisi keluarga.


Inginkan Produk Kesihatan Lelaki


Bila anda buka sahaja FB, apa yang anda lihat banyak iklan yang mempromosikan produk kesihatan lelaki yang hanya menumpukan kepada zakar dan kekuatan seks.

Adakah lelaki ini kelihatan hebat jika mempunyai zakar yang besar, panjang, tahan lama, lambat pancut, boleh menyebabkan isteri mengerang kesedapan, boleh main sampai 10 round, membuatkan isteri nak setiap malam, baru masuk bilik isteri dah bogel, dan macam-macam lagi.

Ya, ia adalah benar dan ia merupakan sebahagian sahaja daripada kehidupan lelaki.

Persoalan hubungan seks menjadi subjek utama yang diutarakan sebagai penanda aras kesihatan lelaki.

Isu lain pula yang timbul, sehinggakan ada yang memomokkan bahawa jika suami gagal memberikan kepuasan seks kepada isterinya, ia boleh menjadi sebab kepada penceraian.

Adakah kehebatan hubungan seks sahaja yang ada mahu dalam kehidupan ini?


Apa jadi ketika anda di pejabat? Apa jadi ketika anda di gelanggang futsal? Apa jadi ketika anda berada di surau dan masjid? Apa jadi ketika anda berada di kelas? Apa jadi ketika ada berada bersama keluarga? Apa jadi ketika anda berada bersama komuniti? Adakah anda nak tunjukkan zakar anda yang hebat dan ceritakan bagaimana anda begitu hebat di ranjang?

Orang lain tidak melihat semua itu. Mereka akan melihat keceriaan anda bersama isteri dan keluarga. Mereka akan melihat kehebatan anda ketika bermain futsal. Kemampuan anda menyerap tekanan dan stress di tempat kerja. Komitmen anda di surau. Kebijaksanaan anda dalam mengurus sesuatu.

Anda seorang lelaki yang hebat dan bertenaga.

Semua ini, tidak boleh diperolehi melalui zakar yang panjang dan besar.

Mencari Produk Kesihatan Lelaki


Seorang lelaki yang hebat bermula dengan gaya hidup yang sihat. Kalau anda rasa zakar anda tidak sihat, cubalah perhatikan gaya hidup anda. Sihat atau tidak?

Pemakanan yang sihat dan seimbang sangat mempengaruhi kesihatan seseorang lelaki.

Perhatikan hidangan yang anda makan. Adakah seimbang atau tidak?

Adakah apa yang makanan memberikan kesan dalam meningkatkan dan mengekalkan kesihatan anda?

Bagaimana anda ingin berubah?


Minta isteri anda menyediakan hidangan yang seimbang setiap hari. Isteri anda pasti menyayangi diri anda dan dia pastinya ingin melihat anda hebat bukan sahaja ketika melakukan hubungan seks, tapi di mana sahaja anda berada. Isteri anda pasti berbangga dengan anda.

Kalau isteri tak mampu untuk menyediakan hidangan yang seimbang, maka sudah tiba masanya anda memikirkan untuk ambil supplement atau makanan tambahan.

Banyak produk kesihatan lelaki yang boleh anda pilih di pasaran. Pastikan anda pilih suatu produk yang terbukti terbaik di dalam kelasnya untuk membekalkan keperluan nutrisi yang lengkap.

Produk itu mestilah berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia dengan No Pendaftaran MAL dan mempunyai Hologram Meditag. Jika tiada kedua-duanya, anda boleh terus menolaknya ke tepi kerana ia mungkin memudaratkan kesihatan anda sekali pun ia memberikan kesan seperti tenaga yang hebat.

Anda perlu tahu bahawa setiap bahagian tubuh memerlukan kepekatan nutrient yang tertentu. Vitamin A, B, C D, E, dan mineral penting seperti zinc, kalsium, manganese, magnesium dan lain perlu diperhatikan ketika membeli makanan tambahan.

Mungkin ada sebahagian produk yang hanya membekalkan nutrient tertentu dan khusus untuk kesihatan yang tertentu sahaja.

Namun, apabila anda memilih  untuk memulakan perjalanan hidup yang baru dan sihat dengan mengambil produk Shaklee, anda tidak perlu ragu lagi akan kualitinya.

SHAKLEE: Produk Kesihatan Lelaki Pilihan Kami


Apa sahaja yang anda perlukan untuk mengimbangi hidangan harian anda, ada di dalam senarai produk Shaklee.

Anda kurang memakan sayuran, anda boleh ambil Alfalfa Complex.

Anda kurang makan makanan yang kaya dengan vitamin C seperti oren, anda boleh ambil Sustained Release Vita C Plus.

Kurang makan kekacang, anda boleh ambil Zinc Complex dan Vitamin E.

Banyak lagi produk yang boleh menampung kelompongan yang ada dalam hidangan harian anda.

Jom selongkar lagi blog saya untuk tahu info dan fakta yang menarik tentang Shaklee dan kehidupan anda.



Hafid Sulaiman
Whatsapp : 013-3727.508
FB Page




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...