Tuesday 25 August 2015

Kurangkan Perbelanjaan Rawatan Disebabkan Gastrik





Gastrik membuatkan sebahagian kita rasa kurang selesa bukan sahaja dari sudut kesihatan, bahkan poket kita sering kali bocor. Mana tidaknya, jika setiap bulan terpaksa mendapatkan rawatan di pusat perubatan dan terpaksa membeli ubat-ubatan bagi melegakan kesakitan.

Ubat yang dibeli itu pula, bersifat melegakan sahaja termasuklah paint killer. Lepas tu, kesakitan pun berulang dan kita hanya membiarkan kitaran itu berulang tanpa tindakan yang proaktif. Lebih parah lagi, apabila gastrik ini menjadi lebih teruk sehingga menyebabkan ulser dan pendarahan. Yang akhirnya menyebabkan seseorang yang pada mulanya hanya mempunyai masalah gastrik, mendapat penyakit lain yang lebih kronik.

Pastinya anda yang mengalami gastrik tidak mahu hal ini berlaku. Sehingga jika anda yang mengalami masalah ini, membuat kira-kira, dalam setahun mungkin anda sudah belanjakan ribuan ringgit untuk meringankan kesakitan anda.

Anda ingin kurangkan perbelanjaan rawatan disebabkan gastrik? Mari saya tunjukkan sesuatu yang boleh membantu anda menyelesaikan masalah anda dengan izin Allah, bahkan meningkatkan kesihatan anda secara menyeluruh.


Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.


Ambil Supplement Untuk Kurangkan Perbelanjaan


Supplement merupakan jalan alternatif yang terbaik untuk anda kurangkan perbelanjaan anda. Ia bukanlah ubat-ubatan tetapi ia adalah makanan yang menjadi penawar kepada masalah gastrik dengan izin Allah.

Supplement Shaklee mempunyai solusi kepada masalah gastrik. Bahkan ia membantu meningkatkan kesihatan anda secara menyeluruh.

Takkan rugi jika anda berbelanja untuk makanan harian anda yang dijamin selamat, berkesan dan semulajadi.

Apa Yang Shaklee Tawarkan


ESP –Soy Protein


ESP membantu meneutralkan asid perut dan mengurangkan hakisan dinding perut. Bahkan asid amino di dalam protein soya ini membantu pembinaan semula sel-sel dan tisu baru pada dinding perut dan usus.

OSTEMATRIX


OsteMatrix mengandungi kalsium dan nutrient lain yang penting yang membantu meneutralkan asid yang menyebabkan pedih ulu hati. Ini adalah cara mudah yang terbukti berkesan membantu anda mendapatkan khasiat kalsium yang penting untuk tubuh. Ia kaya dengan kalsium yang bersifat alkali.

PEPPERMINT-GINGER PLUS


Ia merupakan produk yang memberikan khasiat pudina dan halia yang membantu pencernaan dengan merangsang cecair pencernaan semula jadi. Ia juga membantu mengeluarkan angina dalam perut dan mengurangkan asid berlebihan. Khasiatnya juga membantu seseorang yang menghidap gastrik mengurangkan rasa ingin muntah dan loya.

Anda Berminat Kurangkan Perbelanjaan Rawatan Gastrik Anda


Jom dapatkan produk yang terbaik ini??






Hafid Sulaiman
FB Page: Kesihatan Adalah Anugerah
Whatsapp: 013-3727.508


 

2 comments:

  1. Suplemen shaklee memang membantu menghilangkan masalah gastrik saya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemakanan yang betul menjadi penawar kepada masalah kesihatan...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...