Monday 17 August 2015

Rahsia Mendapatkan Khasiat Kalsium Dengan Mudah





Anda tahu bahawa kalsium sangat penting untuk tulang dan fungsi tubuh? Anda tahu bahawa setiap hari, anda perlu mengambil kalsium. Namun, anda sering kali gagal mendapatkan kalsium yang cukup untuk badan. Berminat untuk tahu bagaimana untuk mendapatkan khasiat kalsium dengan mudah?

Mari saya kongsikan dengan anda, rahsia bagaimana pengguna Shaklee mendapatkan khasiat kalsium dengan mudah.


Rahsia Mendapatkan Khasiat Kalsium dengan Mudah


Kalsium merupakan unsur mineral yang paling banyak diperlukan oleh tubuh. Pengguna produk Shaklee amat bertuah kerana mereka dengan mudahnya mendapatkan khasiat pemakanan ini. Sebanyak lebih kurang 1000mg kalsium setiap hari diperlukan untuk kita mendapatkan kesihatan yang optimum.

Adakah anda juga sudah menjadi sebahagian daripada kami? Jika belum, segera berbuat demikian agar anda tidak lepaskan peluang untuk tingkatkan kesihatan anda.

Bagaimana pengguna Shaklee mendapatkan khasiat kalsium??


OsteMatrix

Satu tablet OsteMatrix akan membekalkan 250mg kalsium. Wah, banyak bukan. Bahkan, ia bukan sahaja mengandungi kalsium semata-mata, tetapi mineral lain yang penting untuk memastikan keberkesanan kalsium.

Anda ambil 4 biji kalsium sebelum tidur, membantu anda tidur lena di samping merehatkan tubuh anda.

ESP – Soy Protein IsolatePowder

Dengan mengambil 3 sudu besar ESP yang dibancuh dengan air, anda telah memperoleh 500mg kalsium. Ia merupakan minuman protein yang kaya dengan kalsium. Kalsium bersifat alkali dan ia membantu protein soya dapat diterima oleh badan dengan baik.

Nak sedap, bancuh ESP bersama dengan jus buah-buahan atau yogurt. Pasti mengenyangkan dan memberikan tenaga yang hebat.

Alfalfa Complex

Satu tablet alfalfa complex membekalkan 30mg kalsium. Dicadangkan supaya anda mengambil 10 tablet untuk satu hidangan alfalfa complex. Ini membantu anda mendapatkan 300mg kalsium.

Alfalfa memberikan anda khasiat pelbagai jenis zat mineral dan sangat baik untuk menyingkirkan toksin dan fungsi sistem penghadaman anda. Badan akan terasa ringin dan sihat.

Meal Shakes

Makanan segera tanpa curiga, Satu hidangan Meal Shakes memberikan anda khasiat 200mg kalsium. Dan ia sangat baik untuk kesihatan anak anda. Ia membantu anda mendapatkan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrient.

Sangat sesuai bagi anak anda yang susah sangat nak makan buah-buahan dan sayuran.

Vita Lea – Multi Vitamin

Produk multivitamin semestinya mengandungi kalsium. Dengan 225mg kalsium setiap tablet, dan jika diambil 2 tablet setiap hari, anda sudah memastikan hampir separuh daripada keperluan kalsium setiap hari.

Dengan multivitamin ini, kerisauan anda tentang kekurangan vitamin dan mineral dapat dielakkan.

Zinc Complex

Sebanyak 120mg kalsium ditambah di dalam produk Zinc Complex untuk memastikan keberkesanannya. Bagi lelaki, Zinc Complex ini sangat penting untuk kesihatan prostat anda.



Dapatkan Bekalan Anda


Sudah dapatkan produk yang membekalkan kalsium kepada anda??

Jika belum, pastikan Shaklee menjadi pilihan anda. Produk yang diyakini Selamat, Berkesan dan Semula Jadi. Kualiti yang tiada tandingannya.

Anda yang berada di sekitar Klang dan Shah Alam, boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Selagi Stok masih ada.

Hafid Sulaiman
Kesihatan Adalah Anugerah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...