Thursday 22 October 2015

Air Yang Bersih, Sihat dan Selamat Untuk Anda.







Masalah anda adalah bagaimana mendapatkan air yang bersih, sihat dan selamat? Adakah anda mencari penapis air yang murah, mudah dibawa ke mana-mana, fleksibel, penyelenggaraan sendiri, tanpa sambungan elektrik, tanpa memerlukan ruang yang besar, mudah dikendalikan dan ia diiktiraf oleh WQA.??

Get Clean Water Pitcher merupakan pilihan tepat anda. Air Yang Bersih, Sihat dan Selamat daripada sebuah jag penapis air yang hebat. Jag ini sangat unik dan terbaik antara pesaingnya.

Get Clean Water Pitcher


Keunikan Get Clean Water Pitcher Shaklee


SELAMAT

Menyingkirkan plumbum dan pelbagai benda asing dalam air
Get Clean Water mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf berkesan dalam mengurangkan plumbum dan benda asing lain oleh Persatuan Kualiti Air (WQA – Water Quality Association).

Anda pasti berasa selamat apabila penapis air anda diiktiraf mampu mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar merbahaya.

Get Clean Water Pitcher

BIJAK- Menjimatkan kos.

Hanya beberapa sen bagi satu liter air. Warga Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya beberapa sen seliter, Get Clean Water mampu memberikan air yang bersih dengan rasa yang lebih sedap. Ia juga dilengkapi meter pintar yang menunjukkan bilakah masanya anda patut menukar penapis tanpa perlu mengagaknya. Ia cukup bijak tanpa was-was.

Get Clean Water Pitcher


BERKUASA TINGGI

Lebih banyak air bersih, sihat dan selamat pada setiap masa

Get Clean Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) air daripada setiap blok penapis - dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama terkenal. Malah, jag ini berupaya mengurangkan bahan cemar dalam air yang boleh memudaratkan kesihatan anda. Ia lebih berkuasa tinggi jika dibandingkan dengan jag penapis air yang lain.

Get Clean Water Pitcher


MESRA ALAM 


Memelihara kesejahteraan alam sekitar

Get Clean Water menggunakan jag air dengan sistem penapis blok karbon isian semula yang pertama di dunia. Langkah ini dapat membantu mengurangkan timbunan sampah. Malah, setiap penapis diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan mesra alam sekitar. Ia adalah pilihan terbaik untuk anda yang inginkan kehidupan yang mesra alam.


Get Clean Water Pitcher



BERAPA YANG PERLU ANDA BAYAR?







Whatsapp Untuk Info Lanjut

013-3727.508

Hafid Sulaiman
Pengedar Get Clean Water Pitcher



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...