Wednesday 14 October 2015

Kenali Shaklee: Sentiasa Berkesan



Perbezaan Shaklee


Why Shaklee? Kenapa memilih Shaklee sebagai produk supplement kesihatan? Antara jawapan yang saya boleh berikan adalah ia terbukti membantu kesihatan saya sekeluarga dan juga telah terbukti membantu berjuta keluarga di seluruh dunia untuk tampil lebih sihat dan cergas.


Shaklee mempunyai sejarah yang cukup membanggakan sejak produk pertama yang diperkenalkan pada tahun 1915. Dimana Dr Shaklee memperkenalkan multivitamin yang pertama di dunia yang dikenali sebagai Vitalized Mineral.



Bermula daripada produk tersebut, pelbagai inovasi yang telah dilakukan dan hasilnya terhasillah pelbagai jenis produk kesihatan yang unggul yang terbukti kualiti dan tiada tandingannya.

Sentiasa Berkesan


Di Shaklee, produknya mempunyai bukti yang kukuh tentang keberkesanannya berdasarkan kepada ujian klinikal yang dilakukan.

Shaklee bertanggungjawab menghasilkan produk yang berkesan. Ia terbukti berkesan berdasarkan pemilihan bahan-bahan semula jadi yang paling halus dan tulen sehinggalah bukti kajian sains dan makmal yang terdapat lebih 100 bahan kajian penerbitan.



Kajian yang dijalankan pada tahun 2007 menunjukkan bahawa pengambilan supplement Shaklee selama lebih daripada 20 tahun mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil supplement laian ataupun mereka yang tidak mengambil supplement lain.

Bukan itu sahaja, malah bukti jelas lebih besar boleh dilihat daripada penjelajah bertaraf dunia, atlet yang mengamalkan supplement Shaklee telah memenangi lebih daripada 100 medal emas, perak, gangsa dan juga berjuta-juta insan yang seperti anda yang telah mengamalkan supplement Shaklee.



Kajian Klinikal


Di Shaklee, penyelidikan saintifik telah menjadi sebahagian daripada strategi korporat selama lebih 30 tahun. Komitmen Shaklee dalam menjalankan penyelidikan saintifik dan klinikal ini telah membezakan Shaklee dengan pesaingnya.

Watch The Shaklee Difference





Hafid Sulaiman
FB Page: Kesihatan Adalah Anugerah
Pengedar Sah Shaklee (946651)
Whatsapp 013-3727.508



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...