Friday 9 October 2015

Bagaimana Mengatasi Masalah Gout

atasi masalah gout

Masalah Gout. Siapa yang pernah terkena dan masih lagi dibelenggu dengan masalah ini pasti tahu bagaimana sengsaranya berhadapan dengannya. Mungkin anda juga mempunyai masalah yang sama. Rasa seperti dicucuk-cucuk, dihiris, seperti terkena duri dan kaca, tidak boleh bangun dan bermacam lagi perasaaan yang ada. Ketika itu anda hanya boleh baring dan tidak mampu melakukan aktiviti harian yang anda suka.


Adakah anda mahu membebaskan diri anda daripada masalah ini? Adakah anda ingin kembali memakan makanan laut kesukaan anda?

Saya mencadangkan anda untuk mengambil nutrisi berikut sebagai makanan harian anda bagi membantu anda bebas daripada masalah gout. Ia bukanlah ubat tetapi nutrient penting yang anda sering kali lupa untuk memasukkannya di dalam hidangan harian anda.

Set Gout Shaklee


atasi masalah gout


1. Alfalfa Complex

Merupakan detoks yang lembut untuk membuang toksin-toksin dalam badan, termasuklah asid urik. Asid urik yang berlebihan merupakan musuh bagi pesakit gout. Ia membantu anda menurun paras asid urik.

10 Biji satu hari membekalkan khasiat yang terbaik untuk kesihatan anda. Anda dinasihatkan minum air yang banyak untuk memudahkan proses pembuangan toksik. Sekurang-kurangnya amalkanlah meminum 3 liter air sehari. Barulah toksin dalam badan itu keluar.

HARGA: RM53.75 (330 Biji)/RM97.50 (700 Biji)

2. Omega Guard

OmegaGuard membekalkan khasiat omega 3 yang bersifat anti-keradangan atau inflammasi akibat pemendapan kristal asid urik. Disamping itu OmegaGuard turut membantu mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan dan turut memelihara fungsi sendi. Anda pasti suka dengan rasa minyak ikan yang paling tulen ini.

HARGA: RM136 (90 Softgel)

3. Advanced Joint Health Tablet (AJHT)

Shaklee mencipta supplement khusus untuk sendi yang dihasilkan daripada tumbuhan semula jadi. Mengandungi glukosamin untuk memelihara sendi dengan membantu penghasilan bendalir synovial dalam sendi yang berfungsi sebagai pelincir di dalam sendi.

HARGA: RM124 (60 Biji)

4. Performance Drink

Minuman tenaga ini bukan sahaja untuk ahli sukan sahaja, tetapi untuk anda yang mengamai masalah gout. Ia membantu mengekalkan bendalir dalam badan dan mengelakkan dehidrasi bagi membantu mengeluarkan toksin-toksin dari badan.

HARGA: RM82.50

Dapatkannya daripada Pengedar Shaklee Klang dan Shah Alam
Whatsapp
013-3727.508

Hafid Sulaiman
FB Page: Kesihatan Adalah Anugerah



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...