Thursday 15 October 2015

Pengedar Shaklee Klang dan Kapar





Anda tahu dan berminat dengan produk Shaklee tetapi tidak tahu untuk mendapatkannya di mana dan dari siapa? Insyaa Allah saya bantu anda untuk dapatkan produk Shaklee. Jika anda berada di Klang atau Kapar atau mana-mana kawasan yang berdekatan, anda boleh terus berhubung dengan saya untuk dapatkan produk. Selain itu, saya juga membuat penghantaran melalui pos ke seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak.



 Jom Kenali Serba Sedikit Tentang Shaklee




Di Shaklee, Shaklee mempunyai barisan Saintis (Research and Development) yang terbaik. Mereka bekerja sepenuh masa bersama Shaklee. Beribu ujian kualiti dibuat untuk sesuatu produk untuk memastikan ia sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam.




Image: 
Dr. Bruce Daggy serves as Senior Vice President, Research & Development and Chief Science Officer for Shaklee. He is primarily responsible for the scientific support of the robust Shaklee portfolio of products, including nutrition, personal care, and household products. Dr. Daggy’s career spans 30 years in global roles within consumer health care. With a Ph.D. in Nutritional Biochemistry from Cornell University and a B.A. in Biology from University of Virginia, Dr. Daggy has authored about 80 publications and abstracts and has developed 13 patents in his name.


Tahukah anda bahawa Shaklee menjalankan lebih 350 ujian pada setiap ramuan baru untuk mengesan bahan pencemaran bahaya dan menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan dan kebolehan potensi sebenar.

Shaklee melabur lebih 300 juta dolar Amerika dalam bidang pembangunan dan penyelidikan produk.

Shaklee hanya menggunakan sumber asli terpilh dengan kualiti terbaik yang ada dan sentiasa meneroka dalam pengumpulan penemuan-penemuan kajian sains terbaik dunia untuk memberikan produk yang sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam..


100 tahun inovasi di dalam pemakanan kesihatan.

Berminat menjadi sebahagian daripada kami.

Hubungi saya:

Hafid Sulaiman
Whatsapp 013-3727.508



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...