Friday 26 September 2014

Meal Shakes, Makanan Segera Terbaik.



Makanan segera atau ‘fast food’ sinonim dengan beberapa restoran terkemuka yang terdapat di seluruh dunia… Begitu juga apabila menyebutnya, maka antara makanan yang terbayang di fikiran kita adalah mee segera maggi dan jenama seumpamanya… Dan apa yang sering juga bermain di fikiran kita adalah, ‘fast food’ adalah seperti ‘junk food’…  Apa yang disebut itu ada mungkin ada benarnya…

Tidak hairanlah ibu bapa yang prihatin tidak menggalakkan anak-anak mereka makan makanan seumpama itu. Sebab apa??!! Anda pun tahu sebabnya…Namun ada juga makanan segera yang dicipta memenuhi keperluan nutrisi harian anda.

Meal Shakes adalah Makanan Segera terbaik untuk mereka yang mementingkan penjagaan kesihatan walaupun sibuk menjalankan tanggungjawab masing-masing.

Gaya Hidup Moden: Semuanya segera.


Semuanya perlu dilakukan dengan segera… Ibu bapa yang bekerja, bangun awal dan keluar awal. Di tambah pula dengan tempat kerja yang jauh, memaksa mereka keluar seawal jam 6 pagi. Sarapan pagi sudah biasa untuk diabaikan.

Anak-anak yang bersekolah pun ikut sama terikut dengan situasi ini.

Adakah ini situasi yang baik???


Meninggalkan sarapan atau bersarapan dengan ala kadar sahaja sekadar mengalas perut dengan tidak menghiraukan nutrisi dan khasiat yang diperlukan untuk diri kita sekeluarga…

Ibu bapa memainkan peranan yang penting agar satu keluarga menikmati hidangan yang berkhasiat bagi memenuhi keperluan vitamin dan mineral harian.

Ibu bapa juga perlu sedar kehidupan yang berorientasikan kemodenan cenderung membuat tubuh kita mendapat banyak penyakit kerana kita tidak menjaga sistem imun kita.

Maka kerana itu kita memerlukan makanan yang semula jadi untuk membantu seseorang itu meningkatkan sistem imun.


Meal Shakes adalah minuman protein untuk anak-anak anda kekal sihat bertenaga.

Keprihatian dan Kesedaran


Atas keprihatinan dan kesedaran, Shaklee melalui penyelidikan yang berkualiti telah berusaha mewujudkan kehidupan yang lebih sihat untuk mereka yang sibuk tetapi prihatin dengan kesihatan seisi keluarga.

Meal Shakes yang dihasilkan oleh Shaklee adalah makanan segera yang menyediakan hidangan yang penuh dengan nutrisi lengkap bagi memenuhi keperluan harian individu.

Meal Shakes, Makanan Segera Terbaik 


Ia dihasilkan untuk semua peringkat bermula dari bayi hinggalah kepada orang dewasa. Ia adalah makanan segera tanpa was-was. Jika anak anda sering demam dan selesema, Meal Shakes boleh membantu mengurangkan risiko demam dan selesema dan mempercepatkan penyembuhan.

Meal Shakes adalah sumber protein yang dihasilkan daripada bahan semula jadi yang sangat berkualiti bagi menyediakan 19 vitamin dan mineral dan ia mudah diserap oleh badan untuk kegunaan harian.

Meal Shakes adalah makanan segera yang terbaik untuk mereka yang mencari jawapan kepada sarapan segera yang penuh khasiat.


===========
Anda berminat dengan penyelesaian yang saya utarakan…

Jangan ragu-ragu untuk berhubung dengan saya.

SMS/WhatsApp: Taip <Meal Shakes> dan hantar ke 013-3727 508

Fast Food, No Guilt
Makanan Segera Tanpa Curiga


Hafid Sulaiman
FB Page: Kesihatan Adalah Anugerah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...