Friday 4 July 2014

NutriFeron Untuk Sokongan Sistem Imun



Setiap hari tubuh diserang oleh tekanan, pengambilan makanan yang tidak sihat, pencemaran dan kelesuan yang sentiasa menyerang sistem imun tubuh.

Supplement ini dapat menyokong sistem imun anda secara selamat dan semula jadi.


Penemuan Terhebat Dalam Bidang Immunologi


Interferon buat julung kalinya ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari University Tokyo pada tahun 1954. Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr. Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semula jadi di dunia (Nutriferon).

Dia telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago; mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semula jadi interferon tubuh.

Fomulanya yang digunakannya adalah semula jadi, selamat, tulen dan berkesan. Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.

NutriFeron adalah satu Formula Eksklusif dan di‘paten’ oleh Shaklee dan tidak dijual di kedai-kedai biasa. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee.

Nutriferon terbukti dengan 4 kajian klinikal dapat menguatkan sokongan sistem imun. Apabila diambil setiap hari, dapat meningkatkan pengeluaran interferon semula jadi tubuh badan anda yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun.

Di dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hydrophobia (penyakit anjing gila), herpes dan HIV dan lain-lain. Tambahan pula, ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan berbagai jenis penyakit.




Manfaat utama NutriFeron :


#1. Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari – Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh : T-cells, B-cells dan makrofag.

#2. Melawan Kanser dan Tumor – Interferon semulajadi mengandungi poliksakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu, ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

#3. Melindungi daripada influenza – Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesama, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

#4. Meringankan stress dan kelesuan – Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

#5. Melambatkan Penuaan – Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.

#6. Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B dan C – Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan, seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain kepada pesakit-pesakit Hepatitis B dan C.

NutriFeron diekstrak daripada 4 jenis tumbuhan yang mengandungi khasiatnya yang tertentu;

4 Jenis Tumbuhan di dalam NutriFeron


Untuk perlindungan secara semula jadi dan selamat, dapatkan Nutriferon bagi mengganti ubat-ubatan sintetik atau panadol yang menjadi kebiasaan anda ketika demam atau selesema.

Ia selamat, semula jadi dan insya-Allah berkesan.

NutriFeron Untuk perlindungan dalaman anda.


Terima kasih kerana membaca perkongsian ini.

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.


Hafid Sulaiman
SMS/WhatsApp: 013-3727.508
Supplement Lelaki 4u

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...