Thursday 3 July 2014

Vitamin E Semula Jadi Untuk Lelaki Hebat.


Vitamin E adalah sejenis antioksidan yang kuat yang boleh larut di dalam lemak di mana ia menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat di samping meningkatkan fungsi peparu, kolon dan fungsi imun.  

Satu kajian yang dijalankan oleh sekumpulan penyelidik di Universiti Tufts menunjukkan bahawa pengambilan vitamin E berupaya meningkatkan fungsi imun pada warga tua. Bagi lelaki, untuk menjadi lelaki yang hebat, anda sangat memerlukan Vitamin E dari sumber semula jadi yang terbaik.

Vita E Complex


Ia dibuat daripada minyak soya organik dan mineral biji gandum yang kaya dengan vitamin E. Ia adalah vitamin E paling lengkap di pasaran.

Mengandungi Selenium semula jadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel, sel-sel darah merah dan tisu-tisu otot.

Ia juga adalag penyahtoksik semula jadi logam berat seperti raksa, kadmium, dan mengukuhkan anti oksidan dan melindungi retina.

Manfaat Utama:



TAHUKAH ANDA: 
Vitamin E sangat bermanfaat untuk kesihatan seksual lelaki dan perempuan.

Nutritional Facts


Each Softgel Provide
Vitamib E (as d-alpha tocopheral)
322.89 mg (provide 400 IU)
Grape Seed (Vitis Vinifera) Extract
39.40 mg
Selenium (as selenium amino acid chelate)
65 mcg


Antara kajian tentang kepentingan vitamin E untuk lelaki subur dan sihat:


Jika anda berminat untuk menjaga kesihatan anda dan keluarga anda, hubungi saya untuk mendapatkan vitamin E complex yang semula jadi ini.

Jika anda tertanya-tanya, perlukah lelaki mengambil supplement kesihatan?? Saya akan jawab, anda perlu jika apa yang ada ambil melalui hidangan harian anda tidak mencukupi...

BACA JUGA: Perlukan Lelaki Mengambil Supplement Kesihatan?



BACA JUGA: Bagaimana Meningkatkan Kesuburan Lelaki


======================
Jika anda memerlukan supplement kesihatan yang dijamin selamat, berkesan dan mesra alam, anda boleh berhubung dengan saya.

Hafid Sulaiman
SMS/WhatsApp: 013-3727.508


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...