Thursday 10 July 2014

VIVIX: Melindungi Sel Secara Semula Jadi.

VIVIX: Melindungi Sel Secara Semula Jadi

Walaupun banyak produk kesihatan telah dikeluarkan oleh Shaklee yang terbukti memberi kesan terbaik, tetapi saintis Shaklee tetap berusaha memberikan khabar gembira kepada dunia, yang penuaan boleh dilambatkan. Akhirnya tercipta satu produk yang diberikan nama VIVIX. Vivix adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix melindungi sel secara semula jadi.

Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Memahami Konsep DNA


Struktur DNA dalam badan adalah teras dalam sel manusia, yang mengkodkan setiap unsur-unsur benda hidup dalam dunia ini. Secara teorinya, permasalahan yang berlaku dalam penuaan ada empat.

Kerosakan DNA - Kerosakan DNA tetap akan berlaku. Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan itu merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu typo (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

Pengawalan genetik – Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular.

Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan VIVIX mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

Sel Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Ia secara semula jadinya berkurang, menyebabkan kekurangan tenaga untuk sel berfungsi, dan seterusnya membuatkan organ dan tisu anda tidak berfungsi seperti biasa.

Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondoria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

Advanced Glycation End Products (AGE Protein) – Penimbunan berlebihan protein AGE boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan VIVIX adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik di dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

Dan mungkin banyak lagi apa yang anda ingin ketahui tentang VIVIX.

Mekanisma VIVIX SHAKLEE


#1. Mempertahankan DNA (defense )

#2. Memberikan tenaga DNA (energy)

#3. Memulihkan DNA (repair)

#4. Meningkatkan DNA (performance)


4 BAHAN AKTIF DALAM VIVIX


4  Bahan Aktif di dalam VIVIX:
Melindungi Sel Secara Semula Jad
i


Manfaat VIVIX

  • Melawan Penuaan Selular
  • Perlindungan anti oksidan.
  • Melindungi dan pembaikan selular DNA.
  • Melambatkan pembentukan protein AGE.
  • Peningkatan tenaga selular.
  • Mempertingkatkan sistem imun.
  • Menyokong kesihatan kardiovaskular.
  • Menyokong kesihatan jantung.
  • Menyokong kesihatan sendi.
  • Menyokong kesihatan otak.

VIVIX merupakan tonik anti-penuaan untuk berbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. VIVIX membantu pesakit kronik untuk kembali sihat. Banyak testimoni VIVIX dan mereka ingin berkongsi rasa apa yang telah mereka perolehi hasil daripada pengambilan VIVIX. 


========================

Vivix membantu pesakit diabetes, jantung, kanser dan penyakit kronik yang lain.


Ia mungkin agak mahal namun sangat berbaloi untuk kesihatan anda.

Bagi anda yang mempunyai ibu bapa yang mempunyai banyak masalah kesihatan, VIVIX adalah hadiah yang terbaik untuk mereka bagi menghadapi cabaran kehidupan akan datang. INSYAALLAH.

INSYAALLAH, SELAMAT, BERKESAN DAN SENTIASA MESRA ALAM..

MELABURLAH SEKARANG, untuk hari-hari ANDA yang lebih sihat...

Hubungi saya jika anda ingin mendapatkan manfaat yang luar biasa daripada produk ini.



Jika anda hendak harga yang lebih murah, hubungi saya untuk menjadi ahli dan anda akan dapat banyak kelebihan-kelebihan yang lain dengan menjadi ahli SHAKLEE.

Terima kasih kerana membaca penerangan ini.

Hafid Sulaiman
Sms/WhatsApp: 013-3727.508


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...