Tuesday 30 December 2014

Dapatkan Set Kesihatan Keluarga Shaklee Daripada Pengedar Shaklee Klang.

Dapatkan produk Shaklee daripada Pengedar Shaklee Klang


Shaklee mengajak anda untuk menyelami kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik melalui produknya yang berkualiti tinggi. Kami pengedar Shaklee percaya bahawa makan secara seimbang dan sihat serta pengambilan supplement kesihatan yang berkualiti membantu meningkatkan kesihatan dan kecergasan tubuh. Bagi anda yang berkeluarga, anda boleh dapatkan Set Kesihatan Keluarga Shaklee daripada saya, pengedar Shaklee Klang.


Prihatin Tentang Keperluan Nutrien Harian Anda


Kesibukan ibu bapa yang bekerja memungkinkan keprihatian dan ambil berat tentang pemakanan berkurangan. Anda semua mengetahui bahawa pemakanan yang sihat dengan memenuhi keperluan nutrien memacu kepada kehidupan yang sihat.

Pihak Shaklee berusaha membantu anda mewujudkan kehidupan yang harmoni melalui produk-produknya yang berkualiti untuk seisi keluarga.

Set Kesihatan Keluarga Shaklee atau Set Family Wellness ini sangat membantu anda untuk mewujudkan pemakanan yang sihat kepada seisi keluarga. 

Pengambilan supplement kesihatan atau makanan tambahan memberikan anda kemudahan untuk memastikan anda memperolehi keperluan nutrien harian anda.

Jika anda berada di Klang atau kawasan yang berhampiran dengannya seperti Shah Alam, Meru, Setia Alam, Bukit Tinggi, Pelabuhan Klang, atau lain lain kawasan yang berdekatan, saya sebagai Pengedar Shaklee Klang, akan membantu anda mendapatkan produk terbaik ini.

Set Kesihatan Keluarga Shaklee


Set Kesihatan Keluarga ini membantu anda memenuhi keperluan nutrien harian anda melalui pengambilan multi vitamin dan multi mineral iaitu melalui produk VITA-LEA.

Disamping itu, ESP iaitu protein soya membantu anda mendapatkan keperluan protein dan kalsium. Ia sangat baik untuk tenaga sepanjang hari.

Selain itu, terdapat juga Vitamin B Complex dan Sustained Release Vita-C Plus 500 mg yang membantu anda mendapatkan tambahan vitamin B dan vitamin C untuk tubuh yang lebih sihat.

Dapatkan produk Shaklee daripada Pengedar Shaklee Klang



Shaklee memberikan jaminan bahawa setiap produk yang dihasilkan adalah SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN DAN SENTIASA MESRA ALAM.

Saya sebagai Pengedar Shaklee Klang menjemput anda merasai kehebatan produk Shaklee melalui Set Kesihatan Keluarga Shaklee.

Jika anda seorang lelaki yang tinggal di sekitar Klang atau Shah Alam, dan anda ingin mendapat Set Kesihatan Lelaki Shaklee atau Supplement Lelaki, anda boleh dapatkan daripada saya. Pengedar Shaklee Klang secara COD. Hubungi Saya.

Hafid Sulaiman
013-3727 508

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...