Saturday 15 November 2014

Set Kesihatan Keluarga – Supplement Asas Untuk Permulaan Yang Sihat



Set Kesihatan Keluarga atau Family Wellness Set membantu anda sekeluarga dengan memberikan nutrien yang berkhasiat untuk anda sekeluarga kekal sihat dan bertenaga. Ia merupakan supplement asas untuk permulaan yang sihat.


Keluarga yang sihat dan cergas menjadi impian bagi setiap ketua keluarga. Sudah pastinya bagi ibu bapa yang mengambil peduli tentang pemakanan yang sihat berusaha untuk memberikan yang terbaik untuk keluarga.

Kehidupan yang sihat merupakan sesuatu yang terindah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan hebat.

Alami Kehidupan Yang Harmoni


Shaklee menjemput anda untuk merasai dan menyelami kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik. Kami percaya bahawa makan secara seimbang dan sihat serta pengambilan supplement kesihatan yang baik mengurangkan risiko jatuh sakit.

Maka, Shaklee mencadangkan Set Kesihatan Keluarga atau Family Wellness Set untuk anda sekeluarga sebagai asas yang membantu membentuk hidup yang sihat. Ia adalah supplement asas untuk permulaan yang sihat.

Apa Yang Ada Peroleh Dari Set Kesihatan Keluarga Shaklee?


Secara umumnya, melalui pengambilan suppelement asas ini, ia dapat:

  •  Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
  •  Membantu anda rasa lebih bertenaga.
  •  Menguatkan sistem imun anda.
  •  Membekalkan khasiat untuk kulit, rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat.

Set Kesihatan Keluarga Yang Terbaik Untuk Anda Sekeluarga


Set Kesihatan Keluarga atau Family Wellness Set ini terdiri daripada:

1)  ESP – Protein Soya Untuk Tenaga dan Stamina

Protein merupakan asas blok binaan untuk kesihatan yang kritikal dalam pembinaan dan pengekalan otot, pemulihan tisu, keimunan dan hampir keseluruhan fungsi badan. Ia membantu memberikan tenaga yang berterusan dan stamina yang terbaik.

HARGA RUNCIT: RM 150 | 850GRAM

2) Vita-Lea - Multivitamin dan Multimineral

Supplement kesihatan seimbang dan komprehensif di dalam sains Shaklee. Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan untuk orang dewasa.

HARGA RUNCIT: RM 88.75 | 120 TABLETS

3) Vita – C Plus

Vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.

HARGA RUNCIT: RM 92.50 | 180 TABLETS

4) B-Complex - Kombinasi Semua Vitamin B

Tekanan hidup berupaya meningkatkan risiko pengurangan vitamin B di dalam tubuh. Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik sama ada daripada segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan dan penyaluran tenaga bagi proses metabolisme.

HARGA RUNCIT: RM 53.75 | 120 TABLETS

Membantu anda mendapatkan makanan yang berkhasiat untuk anda sekeluarga.



Jika anda inginkan sesuatu yang terbaik untuk anak anda kekal cergas dan sihat, anda boleh menambah Meal Shakes sebagai tambahan yang terbaik.

Atau jika anda mempunyai masalah menyediakan sarapan pagi yang berkhasiat untuk keluarga, anda boleh mencuba Set Mighty 3 Gems.

Shaklee menghubungkan anda kepada kehidupan yang lebih sihat dan ceria.


Dengan slogan: “Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan, Sentiasa Mesra Alam”, Shaklee benar-benar memastikan apa yang menjadi pegangan mereka itu dilaksanakan.
===================
Jika anda berminat mendapat produk Shaklee yang terbaik, yang dijamin selamat,berkesan dan mesra alam, segera hubungi saya untuk khidmat rundingan dan pembelian.
===================
Hafid Sulaiman
SMS/WhatsApp: 013-3727 508




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...