Wednesday 17 December 2014

Vitamin C Untuk Bekalan Sepanjang Hari

Sustained release Vita-C Plus 500mg terbaik untuk kesihatan anda.

Tahukah anda bahawa anda sering kali kekurangan vitamin C yang diperlukan oleh tubuh setiap hari. Saya akan tunjukkan satu produk vitamin C yang terbaik untuk anda. Sustained Release Vita-C daripada Shaklee adalah pilihan paling tepat dan pilihan yang bijak sebagai bekalan sepanjang hari bagi membekalkan semula vitamin C yang hilang daripada tubuh anda disebabkan oleh aktiviti harian.


Kenapa Perlu Ambil Bekalan Vitamin C 


Sebagai satu antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan sistem imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah. Anda boleh baca apa yang telah saya tulis tentang bagaimana Vitamin C Sebagai Antioksidan.

Pada tulisan yang lepas juga, saya telah kongsikan bagaimana Vitamin C Menguatkan Sistem Imun dan bagaimana Urus dan Kurangkan Stress Dengan Vitamin C. Anda boleh baca dan fahami kenapa Vitamin C penting untuk tubuh anda.

Sebagai seorang lelaki, anda perlu mengetahui tentang kepentingan vitamin C untuk diri anda. Jika hidangan harian anda tidak dapat dipenuhi,pengambilan supplement adalah amat digalakkan. Anda boleh lanjutkan pembacaan anda Kenapa Lelaki Ambil Supplement Vitamin C.

Cukupkan Apa Yang Anda Ambil Setiap Hari 


Vitamin C memainkan peranan penting di dalam lebih 300 fungsi metabolic badan. Maka kerana itu adalah amat penting anda mendapatkan bekalan yang cukup sepanjang hari melalui hidangan harian anda.

Namun tahukah anda bahawa kebanyakan Vitamin C semula jadi yang ada di dalam hidangan harian anda telah hilang disebabkan beberapa faktor tertentu. Perkara ini telah saya bincangkan di dalam tajuk Vitamin C Itu Telah Hilang.

Maka disebabkan itu, Shaklee menghasilkan produk Vitamin C semula jadi yang terbaik untuk bekalan sepanjang hari.

Vitamin C Semula Jadi Dengan Pelepasan Jam Demi Jam


Shaklee Sustained Release Vita-C Plus 500mg merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semula jadi. Produk vitamin C ini menggunakan proprietary dengan sistem penyaluran semula jadi yang melepaskan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa lima jam.

Supplement vitamin C ini diekstrak daripada kanji jagung. Ia juga diperkaya dengan bioflavonoid daripada buah-buahan sitrus yang membantu penyerapan dan keberkesanan vitamin C ini. Ia merupakan bekalan sepanjang hari yang menyokong kesihatan anda.

Sustained release vita-c plus terbaik


Berapa Anda Perlu Bayar?


Hanya RM92.50 sahaja untuk anda mendapatkan satu botol Vitamin C semula jadi dengan pelepasan jam demi jam.

Mengandungi 180 biji yang boleh bertahan sehingga 6 bulan jika dimakan satu biji satu hari oleh seorang pengguna. Lebih kurang 50 sen sahaja dibelanjakan untuk mendapatkan bekalan Vitamin C semula jadi.

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

sustained release vita-c plus 500mg


Dengan slogan: “Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan, Sentiasa Mesra Alam”, Shaklee benar-benar memastikan apa yang menjadi pegangan mereka itu dilaksanakan.
===================
Jika anda berminat mendapat produk Shaklee yang terbaik, yang dijamin selamat,berkesan dan mesra alam, segera hubungi saya untuk khidmat rundingan dan pembelian.
===================

Hafid Sulaiman
SMS/WhatsApp: 013-3727508
FB Page: Kesihatan Adalah Anugerah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...