Thursday 26 June 2014

Tingkatkan Kesuburan Lelaki Dengan COQ10


Azman berasa runsing apabila selesai menjalani pemeriksaan kesuburan yang dilakukan. Dia tidak cukup subur untuk menghamilkan isterinya. Hatinya tidak keruan. Sebelum berkahwin dia yakin bahawa dirinya adalah normal dan subur serta akan berjaya menghamilkan isterinya. Namun selepas 3 tahun perkahwinannya dengan isterinya, mereka masih lagi belum dikurniakan cahaya mata. Keluarga masing-masing sering kali mengusik dan usikan itu sering kali menambah tekanan kepada mereka. Namun alasan demi alasan direka untuk menutup kelemahan diri.

Keluhan Tentang Kesuburan Lelaki.


Keluhan tanpa usaha, memikirkan apa kesalahan diri, menjadi seseorang lelaki itu terus dirundung keresahan.

BERANI BERUBAH… Itulah jawapannya.

Carilah jalan penyelesaian. Sekian banyak jalan dan pilihan yang terbentang di hadapan mata. Jangan biarkan diri terseksa disebabkan salah membuat pilihan.

Kesuburan lelaki boleh ditingkatkan melalui pelbagai cara. Pengambilan supplement sangat membantu lelaki untuk subur lagi menyuburkan.

CoQ10 membantu meningkatkan kesuburan lelaki.


CoQ10 (Coenzyme Q10) bertindak sebagai satu antioksidan kuat dan membantu melindungi arteri bagi menangani masalah pengoksidaan lipoproteris berkepekatan rendah (LDL) dan memudahkan pengaliran darah. ini penting dalam membantu menyokong fungsi saluran darah, termasuk pengaliran darah ke jantung.


Ia ditemui di dalam jantung, hati, buah pinggang dan paru-paru.

CoQ10 sangat membantu sperma lelaki yang kurang kesuburan untuk menjadi lebih aktif. Ia membantu meningkatkan kuantiti sperma lelaki, morfologi (bentuk) sperma yang normal serta motiliti (kemampuan sperma untuk bergerak).

Anda boleh mendapatkan CoQ10 di dalam diet harian anda. Namun anda memerlukan jumlah yang banyak untuk memenuhi keperluan tersebut.







CoQHealth Plus Shaklee Meningkat Kesuburan Lelaki


Apabila anda pergi ke farmasi untuk mendapatkan supplement kesuburan, kebanyakannya mungkin adalah sintetik bukan dari sumber semula jadi.

Anda mencari supplement semula jadi???

CoQhealth plus daripada Shaklee adalah jawapannya.

Ia sangat membantu anda untuk subur dan menyuburkan.



Jika anda mengambil CoQHealth, anda bukan hanya dapat meningkatkan kesuburan, bahkan banyak manfaat kesihatan lain yang akan anda peroleh.

Hubungi saya untuk mendapatkan CoQhealth Plus daripada Shaklee.

Ia selamat, semula jadi dan insya-Allah berkesan.

Terima kasih kerana membaca perkongsian ini.

JOM BACA JUGA: Supplement Kesuburan Lelaki

============================

Anda memerlukan supplement kesihatan. Saya sedia membantu.




Hafid Sulaiman


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...