Sunday 4 January 2015

Mineral Zinc Membantu Anda Menjadi Suami Yang Hebat



Hubungan seks suami isteri merupakan salah satu daripada faktor kebahagiaan suami isteri. Bahkan hubungan seks ini sangat baik untuk kesihatan. Jika anda inginkan hubungan intim bersama isteri berjalan dengan lancar, pastikan anda mendapat nutrisi yang lengkap melalui pemakanan. Tahukah anda bahawa mineral zinc membantu anda menjadi suami yang hebat. Zink disebut sebagai “The Ultimate Sex Mineral” di dalam Men’s Health Magazine.


Jika anda ingin kereta anda berjalan dengan lancar, isilah minyak yang cukup untuk sampai ke destinasi. Jika anda inginkan hubungan seksual bersama isteri anda berjalan dengan lancar, isilah tubuh anda dengan mineral zink.

Hubungan Seksual Suami Isteri Bergantung Kepada Nutrisi Harian Anda


Aliran darah dan sistem saraf yang baik, disamping paras hormon yang normal membantu anda meningkatkan prestasi seksual anda. Bagi memastikan semua fungsi ini berjalan dengan baik, jalan terbaik untuk anda lakukan adalah dengan memastikan anda memenuhi keperluan nutrisi harian anda.

Anda tidak perlu mencari ubat perangsang seks untuk jadi hebat. Dengan cara semula jadi ini iaitu melalui pemakanan yang sihat, anda bukan sahaja dapat meningkatkan prestasi seks anda bahkan kesihatan anda secara keseluruhan.

Mineral Zinc membantu anda untuk menjadi suami yang hebat di dalam hubungan intim.

Kepentingan Mineral Zinc


Zinc hadir di dalam semua bahagian tubuh badan sebagai sebahagian daripada tindak balas enzim di mana ia terlibat di dalam pelbagai aktiviti biokimia. Ia perlu untuk tumbesaran dan perkembangan tubuh badan.

Mineral zinc membantu suami memacu dan meningkatkan keupayaan di dalam hubungan seksual. Ia membantu meningkatkan paras hormon testosterone sekaligus merangsang selera anda untuk melakukan hubungan seks. Terdapat kajian yang menguatkan hal ini.

Melalui pengambilan zinc semula jadi melalui pemakanan harian, ia membantu anda untuk sentiasa bersedia bila-bila masa untuk melakukan hubungan seks. Bahkan mineral ini sangat penting untuk kesuburan lelaki dan kesihatan prostat.

Bagi lelaki yang kurang atau lemah nafsu syahwat atau mengalami masalah ereksi zakar yang kurang tegang dan mati pucuk, menambah sumber makanan yang kaya dengan mineral zinc di dalam hidangan harian adalah satu idea yang bagus dan bijak.

Anda boleh baca apa yang telah saya kongsikan dalam 10 Manfaat Zink Untuk Lelaki.

Sumber Mineral Zinc


Untuk mencari sumber makanan yang kaya dengan mineral zinc mungkin agak susah bagi anda dan sebahagiannya mungkin agak mahal. Contoh makanan yang kaya dengan zinc adalah oysters.

Namun anda juga boleh mendapatkan nutrient ini melalui sumber seperti ayam dan daging merah. Selain itu, sumber kekacang seperti badam dan biji labu juga boleh membantu.



Pengambilan supplement atau makanan tambahan yang membantu melengkapkan keperluan zink juga amat digalakkan. Pengambilan supplement khusus seperti zink memudahkan anda untuk memastikan keperluan anda bagi mineral ini dilengkapi pada setiap hari, jika dibandingkan dengan pengambilan melalui hidangan harian.

Anda boleh baca - PerlukahLelaki Mengambil Supplement Kesihatan - untuk info lanjut.

zinc untuk suami hebat


Produk Supplement Rumusan Semula Jadi Yang Selamat dan Berkesan


Saya pasti anda memang sukar untuk memastikan keperluan zinc harian anda dipenuhi melalui pemakanan harian. Namun, Shaklee berusaha membantu anda untuk hidup lebih sihat dan lebih baik.

Jika anda mahu meningkatkan kesihatan anda melalui supplement kesihatan dari sumber semula jadi yang selamat, berkesan dan mesra alam, produk Shaklee bagi saya adalah pilihan yang terbaik.

Zinc Plus


Keistimewaan Shaklee

- Satu tablet membekalkan 100% nilai harian (15 mg) yang diperlukan untuk ZINC.
- Dirumuskan dengan zinc gluconate dengan kadar penyerapan yang tinggi.
- Zinc Plus Shaklee dirumuskan dengan zinc gluconate yang berasaskan tumbuhan – fermentasi glukosa dari jagung. Ini buatkan ia kurang rasa logam, pedar dan pahit.
- Berbanding dengan zinc sintetik, zinc gluconate serap lebih bagus, dengan kadar penyerapan yang tinggi dalam badan kita – hampir 70%.
- Perbezaan antara Zinc Plus dengan Zinc Complex sebelum ini, Zinc Plus dirumuskan tanpa alfalfa.

Saiz Hidangan: 1 Tablet (689.00 mg)
No. Pendaftaran KKM: MAL18016152NC


HARGA RM56.25 (120 BIJI)




Hubungi saya untuk dapatkan produk ini atau produk kesihatan yang lain khususnya Set Kesihatan Lelaki Shaklee. Untuk info lanjut, anda boleh klik di sini.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Abang Pengedar Shaklee
SMS/WhatsApp: 013-3727.508



Pengedar Shaklee Klang : Pengedar Shaklee Shah Alam : Pengedar Shaklee Setia Alam : Pengedar Shaklee Kapar : Pengedar Shaklee Meru



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...